لزوم پیگیری مشکلات و رفع دغدغه های ایثارگران و جانبازان در مراغه‎

لزوم پیگیری مشکلات و رفع دغدغه های ایثارگران و جانبازان در مراغه‎

مراغه – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با اشاره به لزوم تکریم خانواده های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: رفع مشکلات و دغدغه های این قشر ایثارگر جامعه باید مورد توجه دستگاه ها و نهادها قرار گیرد.

 

جواد محمودی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات ایثارگران مراغه در فرمانداری این شهرستان افزود: غفلت از مطالبات ایثارگران موجب خسارت دنیوی و اخروی بوده و تامین نیازها و رفع مشکلات آنان در اولویت کاری مسئولان باشد.
وی ادامه داد: امنیت و اقتدار کنونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و مجاهدت های ایثارگران و جانبازان در برابر دشمن بوده و تلاش برای پیگیری دغدغه های آنان رسالت و وظیفه هر مسئول خدمتگزار است.
وی با تاکید بر لزوم رفع مشکل تردد خودرویی جانبازان در سطح شهر اضافه کرد: با رایزنی با شهرداری و پلیس راهور، مکان های مناسب برای پارک وسایل نقلیه این قشر ایثارگر ساماندهی می شود.
محمودی با اشاره به اجرای طرح تکریم جانبازان توسط نهادهای خدمات رسان شهری در مراغه گفت: پیگیری های لازم با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی برای تخصیص کارت های الکترونیکی در جهت استفاده رایگان جانبازان از خدمات اتوبوس های داخل شهری انجام می شود.
وی افزود: پیگیری های لازم برای راه اندازی شعبه بانک دی در این شهرستان برای استفاده و بهره مندی ایثارگران از خدمات این بانک با استانداری و مسئولان کشوری و استانی انجام می شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه نیز در این نشست گفت: هم اکنون 13 هزار نفر از خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.
شفیع محمدی افزود: تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای این خانواده ها به عنوان رسالت بزرگ برای این قشر مجاهد عصر حاضر ضروری است.
وی ادامه داد: به کارگیری فرزندان خانواده های زیرپوشش این نهاد به صورت کارآموزی و کارورزی در ادارات و نهادها به عنوان یکی از مطالبات خانواده های ایثارگران مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در صورت موافقت بانک دی برای راه اندازی شعبه این بانک در مراغه، این امر موجب بهره مندی ایثارگران جنوب استان از خدمات این موسسه بانکی می شود.
محمدی گفت: اجرای تمهیدات لازم برای پارک خودروهای ویژه جانبازان در 27 نقطه از شهر مراغه بر اساس مصوبه شورای ترافیک این شهرستان، ضروری است.
به گزارش ایرنا، در این نشست مسائل و مشکلات خانواده های ایثارگران و جانبازان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 آذر 1395برچسب:, | 16:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |